Ще получа ли имейл за потвърждение на моята поръчка след като направя покупка?
Да, след като поръчката е правилно пусната, клиентът получава имейл за потвърждение. Заглавието на имейла - "Потвърждение за поръчка № ...".
Ако не получите имейл, проверете папка "Спам" на вашия пощенски сървър. Ако няма съобщения, моля свържете се с нас. Ще изпратим отново съобщението.
Къде мога да намеря номера на поръчката си?
Номерът на поръчката е включен в заглавието и съдържанието на имейла за потвърждение на поръчката "Потвърждение за поръчка бр. ...".
Кога ще получа фактура за покупката си? Фактурата се получава с поръчаните стоки. Издават се фактури, включващи ДДС, за всички стоки, поръчани в онлайн магазина Heydude.bg. Ако не сте получили фактурата, моля свържете се с обслужването на клиенти
чрез имейл.
Как да плащам за поръчката, когато избера метода за плащане - Плащане при доставка?
Ако сте избрали метод за плащане - Плащане при доставка, поръчката се плаща директно на куриера.
Как мога да върна стока? Процедурата за връщане е посочена на уебсайта –
връщане на стока.
Как да върна парите си?Процедурата за възстановяване е посочена на уебсайта –
връщане на стока.
Колко време отнема да получа възстановяване за върнат продукт?
Възстановяването ще се извърши в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пакета. Дължимата сума ще бъде кредитирана на вашия акаунт в рамките на 14 работни дни.
Какво да правя, ако получените продукти не съответстват на поръчката ми?
Ако получите продукти, които не съответстват на поръчката ви (повреди, грешен модел, цвят или размер), моля свържете се с обслужване на клиенти чрез имейл.